Το εμβληματικό ξενοδοχείο των Τρικάλων Ananti City Resort γυρίζει σελίδα περνώντας στην ιδιοκτησία της οικογένειας Μιχάλη Σαράντη. Το 5άστερο ξενοδοχείο και συνεδριακό κέντρο στέκει τα τελευταία 10 χρόνια στον ομώνυμο λόφο των Τρικάλων και αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές τουριστικές υποδομές της πόλης και της Θεσσαλίας. Βρίσκεται μόλις 3,5 χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης και διαθέτει 18 πολυτελή δωμάτια και σουίτες.
Στη διοίκηση του ξενοδοχείου συμμετέχει ενεργά πλέον και η 2η γενιά της οικογένειας Σαράντη, ο Στέλιος και η Ζωή Σαράντη. Τους συναντήσαμε στον υπέροχο ανακαινισμένο χώρο του Ananti City Resort και μας μιλούν για τα νέα επιχειρηματικά τους σχέδια και την πρόθεση τους να διευρύνουν τη δραστηριότητα της επιχείρησης, ώστε το Ananti City Resort να αποτελέσει πόλο έλξης επισκεπτών τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, ενισχύοντας παράλληλα την τοπική οικονομία των Τρικάλων.
Κύριε Σαράντη μπαίνετε δυναμικά στον χώρο του τουρισμού με την κίνηση εξαγοράς των μετοχών της «ΑΝΑΝΤΙ Α.Ε.». Ήταν στο επιχειρηματικό πλάνο σας ή προέκυψε από την ανάγκη να μην περάσει το «στολίδι» της πόλης σε ξένα χέρια;
Ο τουρισμός αποτελεί θεμέλιο λίθο για την ελληνική κοινωνία και η οικονομία και η πόλη μας έχει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια σ΄ αυτόν τον τομέα. Παρόλ΄ αυτά δεν ήταν στα πλάνα μας ν΄ ασχοληθούμε με τον ξενοδοχειακό κλάδο, μιας και η βασική ενασχόληση της οικογένειάς μας αφορά τον κλάδο των τροφίμων μέχρι που προέκυψε το Ananti City Resort. Το γεγονός ότι είναι ένα στολίδι για την πόλη μας σ΄ ένα πολύ ξεχωριστό σημείο με ιδιαίτερη θέα τόσο στα Τρίκαλα, όσο και στον πανέμορφο ορεινό όγκο του νομού, καθώς και η αγάπη για τον τόπο μας είναι οι δύο κύριοι λόγοι που μας οδήγησαν να επενδύσουμε σε αυτό.
Βρισκόμαστε σε μια δύσκολη χρονικά συγκυρία εν μέσω πανδημίας. Πως θα το αντιμετωπίσετε αυτή τη χρονιά; Θεωρείτε ότι θα είναι μια καλή χρονιά για τον τουρισμό;
Η πανδημία κάποια στιγμή θα περάσει. Αναμφίβολα ο τουρισμός συνδέεται με την ανάγκη των ανθρώπων να ζήσουν νέες εμπειρίες, να δοκιμάσουν νέες γεύσεις και να γνωρίσουν καινούρια μέρη και διαφορετικούς ανθρώπους. Η πανδημία ενέτεινε αυτές τις ανάγκες και σίγουρα αυτό δεν μπορεί να αντικατασταθεί από ένα «skype». Γι΄ αυτούς ακριβώς τους λόγους παραμένουμε αισιόδοξοι για το μέλλον.
Στο 5άστερο ξενοδοχείο και συνεδριακό κέντρο έχουν φιλοξενηθεί οι μεγαλύτερες εκδηλώσεις της περιοχής αλλά και εντυπωσιακές γαμήλιες δεξιώσεις. Υπάρχει κάποιο πλάνο για τα event σύμφωνα και με τα υγειονομικά πρωτόκολλα;
Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε το ξενοδοχείο η τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας τόσο για τους ανθρώπους μας, όσο και για τους επισκέπτες μας ήταν το κύριο μέλημά μας. Αυτό επεκτείνεται φυσικά και στο κομμάτι των εκδηλώσεων και των συνεδρίων. Ένα μπορούμε να σας επιβεβαιώσουμε, δεν γίνονται εκπτώσεις στα μέτρα πρόληψης και προστασίας στο Ananti City Resort.
Είναι αλήθεια ότι τα γαμήλια concept που ετοιμάζετε έχουν κάτι από παραμύθι και μαζί με το προσεγμένο μενού θα αποτελούν talk of the town;
Έχουμε εκπλήξεις στο κομμάτι των εκδηλώσεων καθώς αισθανθήκαμε ότι χρειαζόταν ένας αέρας ανανέωσης… Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα μπορέσουμε να συνεργαστούμε με την τοπική αγορά για να φέρουμε εις πέρας εκδηλώσεις που θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς. Ο κύριος στόχος μας είναι οι νεόνυμφοι να σχεδιάσουν την εκδήλωση των ονείρων τους, πάντα με την υποστήριξή μας και να μπορέσουν να χαρούν και να απολαύσουν την «στιγμή» τους. Σε ότι αφορά τα μενού, αυτά θα ανακατασκευαστούν από γνωστό και καταξιωμένο Έλληνα chef, σεβόμενοι πάντα την τοπική και διατροφική παράδοση.
Ποια θα είναι η στρατηγική πολιτική που θ΄ ακολουθήσετε για την προώθηση του Ananti City Resort;
Η προώθηση των ξενοδοχειακών μονάδων αποτελεί μια σύνθετη διαδικασία, καθώς τα κανάλια επικοινωνίας πολλαπλασιάζονται διαρκώς. Μεγάλη βαρύτητα θα δώσουμε στην οnline επικοινωνία του ξενοδοχείου με σκοπό να προβάλλουμε τόσο την ξεχωριστή του τοποθεσία, όσο και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης. Σκοπός μας είναι να τονώσουμε το brand awareness και να κάνουμε γνωστό το Ananti City Resort σε ταξιδιώτες εντός και εκτός Ελλάδας. Αναπόσπαστο κομμάτι της προώθησης του ξενοδοχείου αποτελεί η επικοινωνία σε τοπικό επίπεδο υπηρεσιών όπως το εστιατόριο, το pool bar, το Spa και το γυμναστήριο τα οποία και ανανεώνονται εκ βάθρων.
Ανήκετε στην 2η γενιά μιας ιστορικής επιχειρηματικής οικογένειας. Θεωρείτε ότι σας ρίχνει στα βαθιά με παράλληλες εμπορικές δραστηριότητες;
Η αλήθεια είναι ότι έχουμε μεγαλώσει μέσα στον επιχειρηματικό βίο και έχουμε μάθει από μικροί να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Θεωρούμε ότι είμαστε αρκετά προετοιμασμένοι να διαχειριστούμε ορθά νέα project. Έτσι και την περίπτωση του Ananti City Resort την αντιμετωπίζουμε σαν μια ευκαιρία να κάνουμε κάτι διαφορετικό και όμορφο για την πόλη μας. Είμαστε βέβαιοι ότι με σκληρή δουλειά – όπως παντού άλλωστε – το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει.