Η RBS Τρικάλων ξεκίνησε την λειτουργία της το 2017 από τον κο. Χρήστο Δάλλα CEO της εταιρείας DATECH SA ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ σε στενή συνεργασία με την RBS, μια αμιγώς ελληνική εταιρία με ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά, η οποία εστιάζει στην τεχνολογική καινοτομία, την αξιοπιστία και την μοναδική λειτουργικότητα των ταμειακών συστημάτων λιανικής.
Στόχος της RBS Τρικάλων ήταν εξαρχής να συνδυάσει τη διάθεση των εξαιρετικών προιόντων RBS με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υποστήριξης 24Χ7 και να προσφέρει στις επιχειρήσεις λιανικής της ευρύτερης περιοχής μία μοναδική, αξιόπιστη και διαφοροποιημένη πρόταση.Συνέντευξη στην Αλεξάνδρα Τάμπου
Ποια είναι η πορεία της RBS Τρικάλων σε σχέση με τους στόχους σας;
H εταιρία έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις αρχικές της προσδοκίες, επιτυγχάνοντας μεγάλη διεισδυτικότητα με περισσότερες από 3.500 εγκαταστάσεις ταμειακών συστημάτων RBS στην ευρύτερη περιοχή και συνεχίζουμε με αμείωτο ρυθμό.
Τι είναι αυτό που σας ξεχωρίζει και σας προτιμάει η αγορά ;
Πιστεύω υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι που οι πελάτες μας τιμούν με την συνεργασία τους. Πρώτον γιατί το ποιοτικό επίπεδο άμεσης υποστήριξης 24ώρες Χ 7 ημέρες την εβδομάδα, όπου η δουλειά μας δεν εξαντλείται στο να μας βρίσκουν οι πελάτες μας αλλά στο να τους λύνουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν άμεσα. Δεύτερον γιατί τα ταμειακά συστήματα RBS χαρακτηρίζονται από καινοτομία, πλούσια λειτουργικότητα και υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και αυτό το τρίπτυχο προσφέρει σοβαρή προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας. Συμπερασματικά ο παραπάνω συνδυασμός λειτουργεί καταλυτικά, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις λιανικής – πελάτες μας, να εκτιμούν την προστιθέμενη αξία, να μας προτιμούν και να μας συστήνουν και αυτό ακριβώς είναι και η μεγαλύτερη ανταμοιβή της προσπάθειας μας.
Tι διαφορετικό προσφέρουν τα ταμειακά συστήματα RBS;
Όλα τα ταμειακά συστήματα της RBS, μετατρέπουν μια υποχρεωτική παθητική επένδυση, σε παραγωγικό μοχλό βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας και της αποδοτικότητας της επιχείρησης. Όλα τα βασικά μοντέλα, EDO WEB, ELIO WEB, EL TORO, ELEPHANT, EPIA & MERCATO NET ενσωματώνουν τις πλέον πρόσφατες φορολογικές προδιαγραφές που είναι:
Προηγμένες τεχνολογίες επικοινωνιών.
Προεγκατεστημένη λειτουργικότητα χρήσιμη για την καθημερινότητα του επιχειρηματία.
Δυνατότητα σύνδεσης με την Cloud υπηρεσία Link4All παρέχοντας μέσω αυτής νέες δυνατότητες απομακρυσμένου ελέγχου και αναφορών πωλήσεων για τον επιχειρηματία και τον λογιστή της επιχείρησης.
Τα παραπάνω πλαισιώνονται από υψηλότατης ποιότητας κατασκευή και ποιοτικό έλεγχο εξοπλισμού από την μοναδική υπερσύγχρονη παραγωγική μονάδα στην Ελλάδα, ΜΑΤ Technology.
Mήπως όλα αυτά είναι ακριβά για την μικρή επιχείρηση λιανικής;
Oι επιχειρηματίες είναι σε θέση να διακρίνουν την αξία έναντι της τιμής σε κάτι που είναι καθημερινό εργαλείο δουλειάς για τους ίδιους. Αυτό που θέλουν είναι ποιοτική πρόταση και υποστήριξη που να τους στηρίζει διαρκώς. Φανταστείτε ένα κατάστημα που δεν μπορεί να πουλήσει λόγω προβληματικού ή φτηνιάρικου ταμειακού συστήματος ή/και προβληματικής υποστήριξης. Η ζημιά δυο ημερών μπορεί να ξεπερνά την αξία του ίδιου του ταμειακού. Σε κάθε περίπτωση, η πρόταση μας είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική και ελκυστική και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο η ανάπτυξη μας προέρχεται κυρίως μέσα από σύσταση πελατών.
Τι άλλο προσφέρει η RBS Τρικάλων στη μικρή επιχείρηση λιανικής της περιοχής ;
Σε πολλές κατηγορίες των πελατών μας, προωθούμε και υποστηρίζουμε παράλληλα με το ταμειακό σύστημα το θεσμό του RBS Pay Spot, το οποίο είναι ένα πανελλαδικό δίκτυο που παρέχει ηλεκτρονικές πληρωμές λογαριασμών (>300) και διάθεσης άυλων προϊόντων σε καταναλωτές μέσω καταστημάτων λιανικής σε πραγματικό τραπεζικό χρόνο με την αξιοπιστία, την ασφάλεια και την εγγύηση που προσφέρει ένα κατάστημα της Εθνικής τράπεζας. Η υπηρεσία που προσφέρει το κατάστημα λιανικής (RBS Pay Spot) προσφέρει, κύρος, ασφάλεια, επισκεψιμότητα, έσοδα, ευκολία στους πελάτες του και διαφοροποίηση από τον τοπικό ανταγωνισμό. Πανελλαδικά υπάρχουν εν λειτουργία περισσότερα από 1200 RBS Pay Spot, με μεγάλη διείσδυση και πετυχημένη λειτουργία στην περιοχή μας.
Κε. Δάλλα, αφού σας ευχαριστήσω για τη συνομιλία μας, κλείνοντας τι θα λέγατε σ΄ ένα μελλοντικό σας πελάτη ;
Θα έλεγα ότι λέω πάντα. Θέλουμε να μεγαλώνουμε μαζί με τους πελάτες μας. Η καλή λειτουργία και η ανάπτυξη των πελατών μας σηματοδοτεί την δική μας ανάπτυξη. Όπως κάναμε μέχρι τώρα έτσι θα συνεχίσουμε και στο μέλλον, θα είμαστε πάντα δίπλα τους.