Μάριος Βούρδας

Η παγκόσμια κρίση που προκλήθηκε από την άφιξη του Covid-19 πλήττει δριμύτατα όλο τον κόσμο και τις οικονομίες με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου (ΠΟΕ) να προβλέπει για φέτος πτώση 32% στο διεθνές εμπόριο. Η πανδημία  που δυστυχώς βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, πέρα από υγειονομική είναι και κοινωνικοοικονομική, αφού έχει αφήσει εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως χωρίς δουλειά ή εισόδημα. Αναπόφευκτα, λοιπόν, έχει επηρεάσει και τον κλάδο της αυτοκίνησης  ο οποίος σταδιακά πάντως παρουσιάζει στοιχεία ανάκαμψης. 
Παρόλ΄ αυτά η ταχύτητα πλήρης δραστηριοποίησης της κάθε εταιρείας εξαρτάται άμεσα από το βαθμό ετοιμότητάς της, την ευελιξία της και την προσαρμογή της σε μια νέα πραγματικότητα που έχει αλλάξει τον τρόπο ζωής μας και τις συνήθειες μας.
Ως επικεφαλής και  αρμόδιος για το συγκεκριμένο θέμα είναι ένας από τους μεγαλύτερους εμπόρους στον Ελληνικό χώρο και κυρίως Πανθεσσαλικά, ο έμπορος αυτοκινήτων, Μάριος Βούρδας, CEO της Ν. Βούρδας & Υιοί ΑΕΒΕ με τα 16 χρόνια λειτουργίας στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της στο 13ο χλμ. Καρδίτσας -Τρικάλων στην Καρδίτσα

Συνέντευξη στον Χρήστο Ζαραμπούκα

Αντιπρόσωπος των μοντέλων της Γερμανικής φίρμας Mercedes – Benz Hellas τα οποία είναι ιδιαίτερη δημοφιλή στην Ελλάδα. Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ποιότητα και το ισχυρό όνομα που έχει «χτίσει» η μάρκα με το αστέρι στην επιτυχημένη εμπορική πολιτική της Mercedes – Benz Hellas, αλλά και στο γεγονός ότι ο κάθε αντιπρόσωπος ανάλογα με τα προσόντα του και τις υπηρεσίες δημιουργεί το δικό του brand name στην αγορά.
O Μάριος Βούρδας παρά την δύσκολη περίοδο, φαίνεται να διαθέτει κρυφά χαρτιά για να παραμένει διαχρονικός στο χώρο της αυτοκίνησης. Οξυδερκής με επικοινωνιακά χαρίσματα και διορατικότητα για το αύριο, συνομιλεί μαζί μας ως ειδικός και  μοναδικός εξουσιοδοτημένος διανομέας και επισκευαστής της  Mercedes Benz σε ολόκληρο το Θεσσαλικό διαμέρισμα καταθέτοντας τα στάνταρ και τις απόψεις του για το luxury προϊόν. 

Που οφείλεται η επιτυχία της Mercedes στην Ελλάδα; Πώς είναι οι πωλήσεις στους Θεσσαλικούς νομούς μετά τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα και από το 2020 σε Λάρισα και Βόλο;

ΑΠ: Η εταιρία μας ανέκαθεν επένδυε στον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Με την συμβολή της ίδιας της μάρκας και των υπηρεσιών της σε συνεργασία πάντοτε με άριστα καταρτισμένους ανθρώπους που την πλαισιώνουν «ακούμε» και προσφέρουμε λύσεις. Στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε η ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση αλλά και οι τεχνολογικές καινοτομίες της Mercedes Benz αποτέλεσαν την συνταγή της επιτυχίας μας.

Πολλοί πελάτες θεωρούν ότι παρέχετε κορυφαίες υπηρεσίες After Sales. Οφείλεται στο προσωπικό που είναι απόλυτα εξειδικευμένο, οι οποίες κάνουν και την διαφορά, ή ακολουθείτε απλά την πολιτική της μητρικής εταιρίας;

Σίγουρα οι πολιτικές της μητρικής εταιρίας είναι ένας «μπούσουλας», αλλά όχι ο κανόνας. Η συνεχής επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό είναι η πραγματική μας επένδυση. Κάθε συνεργάτης μας αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της «οικογένειας» μας και αυτό φαίνεται στην ποιότητα υπηρεσιών. Ο κόσμος το αναγνωρίζει αυτό και είναι κάτι που το εισπράττουμε. 

Είναι πλεονέκτημα θεωρείτε η γρήγορη και εγγυημένη διαθεσιμότητα όλων των γνήσιων ανταλλακτικών που διασφαλίζει την άμεση επισκευή και κατ’ επέκταση τον περιορισμό των διαστημάτων ακινητοποίησης ενός οχήματος;

ΦΥΣΙΚΑ!!! Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και όγκο εργασιών μέσα στην ημέρα. Ένα ακινητοποιημένο όχημα κοστίζει πολύτιμο χρόνο και το πολυτιμότερο αγαθό που μπορούμε να εξασφαλίσουμε στους πελάτες μας είναι αυτό, καθώς ως γνωστόν ο χρόνος είναι χρήμα!

Συμφωνείτε  στο γεγονός ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Daimler (Mercedes) κατάφερε να ανταπεξέλθει καλύτερα από ό,τι αναμένονταν στην κρίση της πανδημίας του κορονοϊού και πώς τα στελέχη της βλέπουν αρκετά σημάδια για ανάκαμψη της ζήτησης των αυτοκινήτων;

Αυτό αποδεικνύει οτι είμαστε ένας κλάδος με ευελιξία, θετική στάση και άμεση ανταπόκριση στα σημεία των καιρών. Η Daimler αλλά και οι άνθρωποι που την πλαισιώνουν προσαρμόστηκαν εύκολα στα νέα πρωτόγνωρα δεδομένα. Κινηθήκαμε με ασφάλεια, σεβασμό στην δημόσια υγεία και επιστρέψαμε πολύ γρήγορα στις θέσεις μας με αισιοδοξία για το μέλλον. Η ανάκαμψη είναι αναμενόμενη, αλλά όχι επίκτητη. Θα δουλέψουμε σκληρά για να το κερδίσουμε. Οι τεχνολογίες της μάρκας αλλά και η επανάσταση της ηλεκτροκίνησης είναι ένα δυνατό όπλο που θα συμβάλλει σε αυτό.

Πως θα χαρακτηρίζατε την Θεσσαλική αγορά του αυτοκινήτου σε νέα και μεταχειρισμένα έναντι της ζήτησης στην πρωτεύουσα ή ακόμη και της Θεσσαλονίκης;

Η Θεσσαλική αγορά χάρη στην πρωτογενή αλλά και τη βαριά βιομηχανία της είναι μία αυτόνομη αγορά. Παρόλ΄ αυτά είναι ένα βαρόμετρο για την γενική ζήτηση. Απευθυνόμαστε σ΄ ένα ιδιαίτερο κοινό που απαιτεί τον σεβασμό και έχει απαιτήσεις.

Η ραγδαία εξέλιξη στον κλάδο του αυτοκινήτου με την εισαγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελληνική Αγορά και την συνεχώς αυξανόμενη κυκλοφορία νέων μοντέλων, θεωρείτε ότι επιτάσσει την ανάγκη της θέσπισης νέων προϋποθέσεων για όλο τον Κλάδο;

Οι τεχνολογικές εξελίξεις συνέχεια θα τρέχουν. Είναι κάτι που δεν θα σταματήσει να γίνεται. Σίγουρα πρέπει να έχουμε ανοιχτούς ορίζοντες και όχι καχυποψία. Ο κλάδος μας αλλάζει και μάλιστα δραστικά, και όπως κάθε τι καινούριο, το διέπουν προϋποθέσεις και εμείς είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε σ΄ αυτήν την μετάβαση.

Οι τράπεζες έχουν κλείσει τις χρηματοδοτήσεις. Τι θα γίνει στο μέλλον; Έχετε επιπλέον ενημέρωση για την στάση που θα κρατήσουν;

Οι τράπεζες δεν έχουν κλείσει την κάνουλα. Για εμάς συνεχίζουν να αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο με νέες ολοκληρωμένες υπηρεσίες. Η ασυδοσία του παρελθόντος σίγουρα έχει σταματήσει. Τα πλαίσια που διέπουν τους ελέγχους πιστοληπτικής ικανότητας έχουν αυστηροποιηθεί και αυτό δίνει την δυνατότητα πιο υγειών συναλλαγών.

Το επόμενο βήμα της εταιρίας σας στην εμπορική αγορά της Θεσσαλίας θα πρέπει να το περιμένουμε σύντομα ή τα σχέδια ολοκληρώθηκαν με το υπερκατάστημα σε Λάρισα και Βόλο;

Δεν σταματάμε τις επενδύσεις μας. Η εταιρία μας έχει θέσει τους στόχους της και σιγά σιγά θα εκπληρώνουμε τις προσδοκίες των πελατών μας αλλά και τις δικές μας.

Η αγορά στην Θεσσαλία είναι ίδια ή ο κάθε νομός έχει τις ιδιαιτερότητες του όπως κοινωνικές και οικονομικές συγκρίνοντας για παράδειγμα τα Τρίκαλα με την Καρδίτσα;

Επ’ ουδενί και σε καμία περίπτωση. Κάθε πόλη της Θεσσαλίας έχει την ταυτότητα της και το χαρακτήρα της σαν αγορά. Δεν τα βάζουμε όλα σ΄ ένα τσουβάλι. «Ακούμε» τον παλμό κάθε αγοράς, με προσοχή και ανταποκρινόμαστε, σεβόμενοι την κουλτούρα της κάθε πόλης. Η βασική διαφορά μας είναι ότι ποτέ όμως δεν θα μπουν στο ζύγι. Δεν κρίνουμε ποτέ την δομή της εκάστοτε κοινωνίας. Σεβόμαστε κάθε πόλη που δραστηριοποιούμαστε και θέλουμε να αποτελούμε ενεργό μέλος της.

Start typing and press Enter to search