WATT+VOLT

Δέσποινα Σαμαρά - Ράπτη

WATT+VOLT

Η WATT+VOLT εστιάζει στους ανθρώπους της, οι οποίοι αποτελούν την καρδιά της, την κινητήρια δύναμη της. Η καινοτομία αλλά και η επιτυχής πορεία οφείλεται σ΄ αυτούς και στην αξιοποίηση των διαφορετικών δεξιοτήτων τους. Η Δέσποινα Σαμαρά – Ράπτη είναι από τις συνεργάτιδες της WATT+VOLT που πρόσφατα ανέλαβε τη νέα της θέση, Retail Sales Account Supervisor, ως υπεύθυνη καταστημάτων Κεντρικής Ελλάδος.

 Kυρία Σαμαρά, η WATT+VOLT κατέχει μια σημαντική θέση στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου. Πώς το έχει πετύχει αυτό;
Η WATT+VOLT είναι εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών Ενέργειας (ρεύμα, αέριο, ηλεκτροκίνηση, smart διαχείριση χώρου, netmetering). Είναι αμιγώς Ελληνική και ταχύτατα αναπτυσσόμενη, ακόμα και μετά από 10 χρόνια. Η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της και σε συνδυασμό με το εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων, με περισσότερα από 70 σημεία, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του καταναλωτή. Η πελατοκεντρική νοοτροπία της εταιρίας μαζί με τη διαρκή ενημέρωση και επιμόρφωση των στελεχών της έχουν καθιερώσει την WATT+VOLT σαν τον πλέον ειλικρινή σύμβουλο και πάροχο ενέργειας.
 Βλέπουμε συνεχώς καινοτόμα προγράμματα που προτείνετε στους καταναλωτές. Τι κερδίζουν ακριβώς επιλέγοντας ως πάροχο την WATT+VOLT;
Οι πελάτες της WATT+VOLT βρίσκονται πάντα στο πιο ενημερωμένο άκρο της αγοράς επωφελούμενοι από τις άμεσες αντιδράσεις της εταιρίας στα διαρκώς μεταβαλλόμενα δεδομένα της ενέργειας. Μέσα από τα καταστήματα έχουν την ευκαιρία να ενημερώνονται τακτικά για την πλέον συμφέρουσα επιλογή, πάντα σε σχέση με το δικό τους μοναδικό ενεργειακό προφίλ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η τακτική ανανέωση των προγραμμάτων που διαθέτει η εταιρία με αποκορύφωμα ένα ειλικρινές και διάφανο πρόγραμμα χρεώσεων που ανακοινώθηκε πριν ένα μήνα και αποτελεί την πλέον καινοτόμα πρόταση στην αγορά αυτήν τη στιγμή. Η WATT+VOLT είναι συνεργάτης, όχι μόνον πάροχος, προσφέρει νέες λύσεις που γίνονται διαθέσιμες και βοηθούν στην καλύτερη διαχείριση ενέργειας όπως το netmetering, αλλά και επαγγελματικές συνεργασίες μέσω του δικτύου φορτιστών ηλεκτροκίνησης Chargespot. Η τεχνογνωσία και το άρτια καταρτισμένο προσωπικό είναι τα στοιχεία εκείνα που κάνουν τη WATT+VOLT να ξεχωρίζει στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

Το κατάστημα των Τρικάλων αποτέλεσε μεγάλο στοίχημα και κατ’ επέκταση δείγμα για το κατά πόσο μπορεί να σταθεί και να επιτύχει ένα κατάστημα ενέργειας σε μια μεσαίου μεγέθους πόλη.

H νέα σας θέση είναι σ΄ ένα νευραλγικό πόστο όπου αξιοποιείτε τις δυνατότητες του προσωπικού των καταστημάτων της Κεντρικής Ελλάδος, ώστε να αποδώσουν καλύτερα τα καταστήματα. Μιλήστε μας γι’ αυτό.
Τα καταστήματα της Κεντρικής Ελλάδας είναι από τα παλαιότερα στο σύνολο των καταστημάτων της εταιρίας. Το κατάστημα της Λάρισας άνοιξε 2ο και των Τρικάλων 4ο πριν 4 χρόνια, όταν καμιά από τις υπόλοιπες εταιρίες ενέργειας δεν είχε σημείο εξυπηρέτησης κοινού πέρα από το τηλεφωνικό κέντρο. Το γεγονός αυτό προσδιορίζει μια ομάδα στελεχών και συνεργατών, μια βαθιά τεχνογνωσία και εμπειρία σ΄ όλα τα θέματα που απασχόλησαν τις εταιρίες ενέργειας τα τελευταία χρόνια. Είναι πράγματι ένα νευραλγικό πόστο στο οποίο δύσκολα κερδίζεται η εμπιστοσύνη των συνεργατών καθώς «έχουν δει πολλά». Η δική μου εξέλιξη προήλθε μέσα από την ομάδα αυτήν. Μοιραζόμαστε τις ίδιες εμπειρίες, την ίδια τεχνογνωσία, τους ίδιους προβληματισμούς και τους ίδιους στόχους. Το κατάστημα Τρικάλων, στο οποίο ήμουν υπεύθυνη μέχρι τώρα, στάθηκε άξια δίπλα σε καταστήματα πολύ μεγαλύτερων πόλεων, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του κόσμου αλλά και το σεβασμό των συνεργατών. Ξεκινάμε λοιπόν μια νέα πορεία, με τους ίδιους συνεργάτες και κάποιους νέους, με στόχο τα καταστήματά μας να βρίσκονται πάντα δίπλα στον καταναλωτή και να προσφέρουν τις καλύτερες και πιο ενημερωμένες υπηρεσίες ενέργειας που έχει να διαθέσει η αγορά.
Ποιοι είναι οι στόχοι σας μέσα σε μια δύσκολη συγκυρία όπως η πανδημία;
Είμασταν έτοιμοι για τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πρώτη καραντίνα ακόμα. Ηλεκτρονική υπογραφή αιτήσεων και συμβολαίων, ανέπαφες πληρωμές και ανέπαφη εξυπηρέτηση απ΄ όποιο κανάλι επιλέξει ο πελάτης, κατάστημα ή τηλεφωνικό κέντρο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η δυνατότητα να εκδίδουμε εκκαθαριστικούς λογαριασμούς για παροχές που ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είχε πρόσβαση για να καταμετρήσει. Η μεγαλύτερη πρόκληση όμως ήταν και παραμένει να βοηθήσουμε το πελατολόγιό μας να εμπιστευθεί και να χρησιμοποιήσει τα ψηφιακά εργαλεία που έχουμε αναπτύξει για τη δική του…. από απόσταση, εξυπηρέτηση. Τα καταστήματα και οι άνθρωποι της WATT+VOLT θα βρίσκονται πάντα δίπλα στον καταναλωτή. Προσπαθούμε όμως διαρκώς να βελτιωνόμαστε και να βελτιώνουμε τις συνθήκες στις οποίες λειτουργούμε λαμβάνοντας υπ’ όψιν θέματα μετακίνησης, υγειονομικής προστασίας και περιβάλλοντος.
Στήσατε εξ΄ ολοκλήρου το κατάστημα της εταιρείας στα Τρίκαλα. Οι κόποι σας θεωρείτε έχουν αποδώσει;
Συμπληρώνοντας 4 χρόνια λειτουργίας, με σταθερό προσωπικό και έχοντας δημιουργήσει σχέσεις επαγγελματικές και προσωπικές με νέους ανθρώπους από διάφορους τομείς της κοινωνίας και διάφορες περιοχές της χώρας, θεωρώ ότι το πείραμα πέτυχε… Το κατάστημα των Τρικάλων αποτέλεσε μεγάλο στοίχημα και κατ’ επέκταση δείγμα για το κατά πόσο μπορεί να σταθεί και να επιτύχει ένα κατάστημα ενέργειας σε μια μεσαίου μεγέθους πόλη. Αυτός είναι και ο λόγος που το κατάστημα παραμένει εταιρικό, καθώς αποτελεί βαρόμετρο για τις τάσεις της αγοράς στην επαρχία. Είμαστε πολύ περήφανες, καθότι τρεις γυναίκες, που είμαστε ακόμα εδώ!

WATT+VOLT στα Τρίκαλα

28ης Οκτωβρίου 15
T. 2431600708
trikala@watt-volt.gr

Start typing and press Enter to search